Totalt antall sidevisninger

onsdag 18. april 2012

Jeg fikk en ny pakke i posten i forrige uke, men har ikke klart å blogge noe den siste uka da jeg har ligget med skiveutglidning i ryggen. Nå er det litt bedre, men jeg kan fortsatt ikke sitte lenge bøyd over pc-skjermen. Men her kommer iallefall blitt bilder og dagens sminke :)
























Jeg har brukt:

  • Gosh Velvet primer
  • Cover All Mix
  • Maybelline Dream Matte Mousse
  • MUS Loose Powder "Milk"
  • MUS Matte Blush
  • Cake eyeliner black
  • NYX Jumbo pencil "Black Bean"
  • Loreal Volume Shocking
  • H&M Eyebrow pencil
  • Amuse Ultra fine Lipliner "Disco Pink"
  • NYX Round lipstick "Shiva"







Her kommer noen bilder av den ene lipelineren fra Amuse, og en leppestift fra NYX:

































Jeg bare ELSKER "Shiva", den har en nyydelig farge med bittelitt shimmer i, og er skikkelig KNALL :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar