Totalt antall sidevisninger

onsdag 22. februar 2012

Black and silver smokey eyes tutorial

Begynn med en god primer, legg den i et tynt lag helt til øyenbrynet. Jeg bruker MUS Hight Tech Lighter "Magma"





TIPS! Når man jobber med mørk øyenskygge, i hovedsak all øyenskygge, er det veldig frustrerende når det drysser ned på kinnet og ødelegger basen du allerede har lagt. Dette unngår du med å legge et lag løspudder under øyet og øverst på kinnet. Dette børster du lett bort når du er ferdig. Jeg bruker MUS Loose Powder "Milk".





Jeg begynner med å legge en lys sølvfarge innerst i øyekroken. Deretter en litt mørkere inn mot midten av øyet.






 Jeg legger så en svart øyenskygge i øyets ytterkant






Deretter soter jeg øyenskyggen opp og litt utover. Du kan gjerne legge litt mer svart hvis du synes fargen forsvinner litt. Når man legger svart og sølv får svartfargen veldig lett et blåskjær.










Legg svart øyenskygge også under øyet og ton den godt ut. Legg en svart kajal på våtlinjen.







Påfør mascara i et tykt lag oppe. Om du vil kan du også legge på de nedre vippene, eller legge på løsvipper for en dramatisk effekt






 
 

Håper dere liker denne tutorialen!:) Er det noen annen type sminke dere vil se? Lurer dere på noe? Bare spørr! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar