Totalt antall sidevisninger

lørdag 25. februar 2012

Nyheter fra Maybelline

Maybelline har fått inn noen lekre nyheter som jeg har kjempelyst å teste ut. Her kommer noen produkter :)




Maybelline FIT ME er en foundation som ikke inneholder oljer og har en naturlig dekkevne som lar huden puste.


DreamLumi Touch Hightlighting Concealer er en gel basert concealer som er allergitestet og passer fint til deg med sensitiv hud. Jeg har egentlig aldri brukt concealer før nå, og en ny verden har åpnet seg for meg. Jeg er rett å slett hekta.




Maybelline FIT ME Blush




Maybelline Dream Bouncy Blush er en gel formulert blush som smelter inn i huden nesten som en kremblush. Denne er også allergitestet. Finnes i 10 lekre farger.









Eyestudio Color Tattoo 24 hour Crema Gel Shadow er en intens, langvarig kremøyenskygge. Den passer fint på deg med sensitiv hud eller for deg med kontaktlinser. Finnes i 10 knallekre farger. Kan nesten ikke vente med å teste denne! Om den er så godt pigmentert og holder så lenge ligger den absolutt godt an til å bli en favoritt! Store forhåpninger til denne!
















Maybelline superstay 14 lipstick. Denne skal faktisk holde i 14 timer. Den er riktig pigmentert og komfortabel å ha på. Finnes i hele 20 farger. Denne skal såklart testes, da jeg allerede har testet lipglossen som er svært holdbar og lukter himmelsk :)



















Master Shape Brow Pencil. Finnes i 4 nyanser.






Har dere testet noen av disse produktene?

2 kommentarer:

  1. Kanskje du kan lage en tutorial med en sminke som gjør at det ser ut som om man har større øyne? :)

    SvarSlett