Totalt antall sidevisninger

mandag 26. mars 2012

Hilde tester!

Maybelline Superstay 10hour tint gloss og Isadora Jelly Kiss



MAYBELLINE SUPERSTAY 10 HOUR TINT GLOSS Forever Fuchsia:

Lukt: Denne lukter rett å slett himmelsk! Det var noe av det første jeg la merke til da jeg åpnet den.

Farge: Fargene på disse lipglossene er rå og veldig godt pigmenterte.

Konsistens: Jeg synes at konsistensen på denne lipglossen er veldig bra. Den kleber absolutt ikke og en stund etter kjennes den ikke på.

Holdbarhet: Holdbarheten er det jeg absolutt ELSKER med denne lipglossen. Den holder virkelig lenge, og det beste av alt er at den smitter ikke av. Jeg som røyker har aldri funnet en lipgloss som ikke smitter av, som regel forsvinner all farge bare etter en time eller to. Men denne sitter virkelig som et skudd på leppene.

Pris: 119kr

Karakter: Helt klart 6/6!


Maybelline Superstay




Isadora Jelly Kiss til venstre, Maybelline Superstay til høyre




Uten blitz






Med blitz











ISADORA JELLY KISS Lilac Tulle:




Lukt: Denne har ikke noe spesiell lukt. Vil si at den lukter leppestift, verken godt eller vondt.

Farge: Vil ikke si at denne leppestiften er spesielt godt pigmentert. Den ser ut til å ha en god farge når du åpner den, men på leppene blir den mer nøytral. Dette er nok en veldig pen hverdagsleppestift. Må si jeg er litt skuffet siden jeg har sett bilder på nett av denne leppestiften der den ser myye mer pigmentert og glossy ut.

Konsistens: Denne inneholder fuktighetsgivende ingredienser som gjør leppene myke og veldig behagelig å ha på. Kleber absolutt ikke.

Holdbarhet: Det blir nesten litt feil å teste denne leppestiften rett etter jeg har testet den over her. Holdbarheten på Jelly Kiss vil jeg si er omtrent som andre leppestifter, den sitter en stund, men ikke lenge.

Pris: 129kr

Karakter:  4/6 
Prisen drar litt ned, samt at den ikke er så veldig holdbar eller pigmentert. Pluss for fuktighetsgivende ingredienser!





Uten blitz








Med blitz





Har dere testet noen av disse? Hvilken er din favoritt?

2 kommentarer:

  1. MAYBELLINE SUPERSTAY 10 HOUR TINT GLOSS Forever Fuchsia: den var veldig fancy i fargen,kul farge:)
    ISADORA JELLY KISS Lilac Tulle: Men jeg ville nok valgt denne da dette er nok mer min farge da jeg ikke liker for knæsje farger på leppene;)

    SvarSlett
  2. Ja Forever Fuchsia er råkul, men man må nok være litt vågal for å gå med den :)
    Lilac Tulle er fin den også, veldig flott til hverdags :)

    SvarSlett