Totalt antall sidevisninger

torsdag 22. mars 2012

Hektisk..

Nå har jeg hatt en liten "pause" i blogginga, da vi har hatt en kjempehektisk helg med besøk og hundeutstilling, pluss at ryggen slo seg helt vrang på torsdagen, så jeg hadde en heftig time hos fysioterapeuten på fredag. Og siden jeg blir så vanvittig nervøs når vi skal på utstilling og det blir lite søvn og mat, mye stress (da slår ryggen seg vrang, slår aldri feil) så blir jeg ofte syk eller utrolig utslitt flere dager etterpå. Så nå har jeg faktisk akkurat kommet meg til hektene igjen. (Om noen lurte, så gjorde ene hunden vår det veldig bra:))

Men, jeg venter enda på pakken min fra Cherry Culture! Har ikke sett snurten til den! Vi har forresten flyttet postkassa vår til huset vårt, så posten kommer hit, jippi:) Men jeg lurer virkelig på hvor pakken min er? Det er over 5 uker siden den ble sendt nå...  Cherry Culture bare ber meg om å vente å vente.. har også vært i kontak med tollen her i Norge, men det var ikke kommet noe pakke til meg.
Det værste er at jeg har veldig lyst til å bestille mer fra Cherry Culture siden de har så bra utvalg og veldig lave priser. Men tørr jeg det??


Jeg vil ha pakken min!! Buhuu

Her kommer iallefall noen bilder av øyensminken min i dag:






























2 kommentarer:

  1. hm så teit at pakken ikke har kommet enda : O har den ikke noe sporings nummer eller noe? ellers bør det stå hvor lang tid det skal ta før du kan få pengene tilbake eller få de til å sende på nytt kanskje o: utrolig irriterende :(

    SvarSlett
  2. Nei den hadde ikke sporingsummer.. Fikk beskjed om at pakken ble sendt til usa i retur, aner ikke hvorfor. Men jeg fikk kompenasjon for det med et gavekort på nettsiden (som såklart er brukt opp) :)

    SvarSlett