Totalt antall sidevisninger

lørdag 3. mars 2012

Postkrise!

Som overskriften sier, så har jeg en skikkelig postkrise.. For ca 3 uker siden bestilte jeg noen godbiter fra CherryCulture som jeg bare døør etter å få testet, og jeg har løpt i postkassa hver dag nå for å sjekke om pakken min er kommet.
I forrige uke lå det en lapp fra posten om at de ikke kan levere post til oss på grunn av rasfare fra taket! Virkelig bra timing må jeg si.. Så jeg heiv meg rundt på telefonen for å finne ut om pakken min kanskje var kommet til postkontoret. Neida, ingen pakke der, og siden det ikke er sporingsnummer på den går det ikke ant å finne ut hvor den er. Dagen etterpå trasket jeg ned på postkontoret igjen med alt av utskrifter fra CherryCulture i håp om at den kanskje var kommet nå, eller om det kanskje gikk ant å spore den. Neida, jeg fikk atter en gang beskjed om at det ikke var noe post der til meg og at pakken ikke kan spores. Buhuu... Så da var det bare å ta beina fatt på hjemveien igjen :/

I går ringte jeg posten igjen og da fikk jeg beskjed om at posten måtte etterbestilles, og at jeg i morgen kunne dra ned på postkontoret å hente posten min.

I dag er det 18 dager siden pakken min ble sendt, så jeg tok likegjerne beina fatt igjen å trasket ned på postkontoret med nytt mot, både for å sjekke om pakken min var kommet og for å hente posten min.

Joda, jeg kommer ned til postkontoret å sier at jeg har pratet med posten i går og at all post er etterbestilt og jeg skulle komme ned i dag å hente den. Neida, det hadde ikke de fått beskjed om, og det var heller ikke noe post til meg i dag! Så ufattelig irriterende!!  Hvor er posten min!? Og hvor lang tid skal det ta for huseieren der postkassa mi henger til å fikse rasfaren? Må jeg virkelig flytte postkassa..? Men hva hjelper vel det, pakken min er forsvunnet :(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar