Totalt antall sidevisninger

torsdag 8. mars 2012

Gosh vs Hight tech lighter

Den første primeren jeg kjøpte var altså fra Gosh. Den er utrolig bra og får frem pigmentene på øyenskyggen superbra. Konsistensen er lett, og den er fin å påføre. Jeg har virkelig elsket denne og brukt den hver dag.

Så fikk jeg høre om Make up stores High Tech lighter, som visstnok var et skikkelig must! Jeg har aldri hørt noe negativt om denne, og siden jeg elsker MUS produkter måtte jeg bare prøve denne.

Og jeg må si at jeg hadde nok altfor store forventninger, for jeg ble skuffet. Konsistensen på denne er ganske tung og den er ikke like lett som Gosh å påføre. Jeg måtte røre litt nedi den med en pinne for overflaten var ganske hard, og den føles litt "sticky". Som primer får den frem øyenskyggen like bra som Gosh. Jeg hadde nok håpet på et skikkelig "Wow!" resultat, noe jeg ikke fikk. Øyenskyggen blir like godt pigmentert med High Tech Lighter som med Gosh, men denne er dyrere. Og har man ikke en Make up store butikk i nærheten så er Gosh sin primer et supert alternativ! :)



Har du en primer å anbefale?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar